Нова школа потребує нового вчителя, який зможе стати агентом змін. Українська школа буде успішна, якщо до неї прийде успішний вчитель. До дітей має прийти людина-лідер, яка може вести за собою, яка любить свій предмет, яка його фахово викладає. Ці питання стали предметом обговорення на педралі-диспуті «Вмотивований вчитель – агент зміни сучасного освітнього простору в умовах впровадження Концепції Нової української школи».

Директор школи Маренчук Ольга Миколаївна, голова педради, підготувала для присутніх цікаву пізнавальну доповідь про роль сучасного вчителя – організатора процесу засвоєння знань, вихователя та партнера учнів у процесі пізнання. Ольга Миколаївна чітко пояснила нові функції та ролі педагога – це  вчитель-тьютер, вчитель-коуч, вчитель-ментор, вчитель-фасилітатор та едвайзер-консультант. Педагог для учня повинен стати радником, який надає слушні поради. Головною рисою вчителя залишається любов до дітей та відмова від авторітарного формату.

Ольга Миколаївна підготувала для педагогів школи цікаві запитання. У виступах вчителів було зазначено, що вмотивований вчитель –  успішний педагог і фахівець – вирішить дуже багато питань щодо якості викладання, обсягу домашніх завдань, комунікації з дітьми та адміністрацією школи. Збільшиться кількість моделей підготовки вчителя: курси, семінари, вебінари, он-лайн-курси, конференції, самоосвіта.

Педрада перетворилася на актуальний диспут, в якому активну участь брала волонтер Хена. Вона зазначила, що директор школи Ольга Миколаївна сформувала колектив сучасних, успішних вчителів, які працюють по-новому. Про приклад директора школи як мудрого наставника педагогів зазначили у своїх виступах заступник директора школи Бутенко З. В., вчителі Слабенко А. Г., Зайцева Г. І., Сташенко Є. О.