21 січня 2019 року у школі відбулося незвичайне та дуже важливе засідання педагогічної ради «Булінг в освітньому закладі Шляхи його виявлення та попередження в освітньому закладі». Тему педради запропонувала директор школи Ольга Миколаївна Маренчук. Вона також запросила до участі в педраді представників управління патрульної поліції в Херсонській області, які опікуються нашим закладом: офіцерів поліції Луняку Ірину Олександрівну та Грибка В’ячеслава Володимировича.

Для вивчення визначеного питання було створено 4 творчі групи, до складу яких увійшли вчителі, представники адміністрації та батьки учнів: «Джерело»: керівник Слабенко А.Г., «Майстри виховання»: керівник Вецало Т.М., «Натхнення»: керівник Зайцева Г.І., «Знавці педагогіки»: керівник Дунаєва Н.Ф.

Педраду було проведено у формі практикуму. Голова і ведуча педради, Ольга Миколаївна, доклала зусиль, щоб перетворити засідання на цікаве обговорення проблем виховання учнів школи та попередження випадків у шкільному житті, пов’язаних з булінгом.

У вступному слові Грибко В. В. розповів про особливості виявлення булінгу серед учнів та про випадки булінгу в школах міста та області.

Шкільний психолог Блатова Т. М. виступила з презентацією «Попередження булінгу в освітньому закладі» та повідомила про результати моніторингу щодо булінгу в школі. Вона запропонувала присутнім переглянути відеофільм «Камінь, ножиці, папір» з коротким обговоренням.

Голова педради Маренчук Ольга Миколаївна організувала жваву роботу в групах щодо розгляду та обговорення ситуацій, які вже відбулися або можуть відбутися в будь-якому освітньому закладі. Наприклад: « Учень початкової школи не знаходить порозуміння з однокласниками та вчителем. Він постійно скаржиться мамі, що його ображають та б’ють однокласники. Його перевели до іншого класу, але ситуація не змінилася на краще. Мама учня звертається в поліцію, управління освіти, на телебачення. Як вирішити цей конфлікт?». У роботі творчих груп брали активну участь батьки учнів школи.

Під час проведення засідання педради працювала експертна комісія у складі представників патрульної поліції, заступника директора школи з виховної роботи Черкасової І. В., соціального педагога школи

Шумакової В. В. Члени експертної комісії допомагали творчим групам при обговоренні ситуацій та надавали слушні поради.

У своєму рішенні члени педагогічної ради визначили заходи, які допоможуть виявляти небезпечні ситуації щодо булінгу під час освітнього процесу у закладі та належно реагувати на них, запроваджуючи чіткі процедури втручання.