The gallery was not found!

Батьківщина починається з рідного порогу, а отже з отчого дому. Ми живемо в той час, коли відроджуються національні традиції, відроджується усе те, що було забуте роками. Символи рідної землі в цей складний час стають дуже важливими в патріотичному вихованні дітей. Важливо, щоб сім’я і школа об’єднували свої зусилля у такій важливій справі як громадянське виховання.

У Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 39 відбувся практичний семінар «Співпраця сім’ї та школи в становленні громадянської свідомості учнів» у рамках експериментально-дослідницької роботи «Впровадження діяльнісного підходу в систему громадянського виховання в національній школі». На семінарі були присутні Верещака Т. Ю. – помічник консультант начальника управління освіти Херсонської міської ради, завідуюча науково-методичною лабораторією управління Херсонської академії неперервної освіти Кузьміч Т. О. та слухачі курсів – директори шкіл області.

Семінар розпочався загальношкільною лінійкою «З Україною в серці». Директор школи Маренчук О. М. щиро і відверто говорила з учнями про патріотичні почуття українців, про ті корисні і потрібні справи, які щодня роблять діти. На лінійку був запрошений учасник АТО Додонов Олег Вікторович. Діти уважно прослухали його розповідь про участь в АТО, а потім попросили передати листи воїнам зі словами подяки та з найкращими побажаннями миру, злагоди, здоров’я.

Слухачі курсів переглянули фрагменти уроків.

Так, директор школи, вчитель англійської мови Маренчук О. М. зачарувала слухачів чудовим комбінованим уроком англійської мови та факультативу «Пізнаємо Україну», на якому діти висловлювались про велику любов до рідної Батьківщини, її народу та української мови.

Фрагмент уроку «Сходинки до інформатики» показав Поліш К. В. Він вчив дітей створювати папки та файли. Дуже змістовною і патріотичною була створена дітьми папка «Україна єдина».

Колесніков М. С. в 6-А класі показав фрагмент уроку математики, на якому дуже вдало через народні символи пояснив дітям тему «Додавання чисел з різними знаками». У цьому допоміг їм український народний віночок.

Зайцева Г. І., вчитель-методист, на уроці правознавства в 10 класі розглянула дуже важливу тему «Громадянство України. Підстави набуття і припинення». Діти висловлювали цікаві думки про громадянство в контексті сучасних подій.

Як спілкуватися з однолітками, як поводити себе в соціумі, що треба зробити доля того, щоб уникнути конфліктів, агресії, непорозумінь вчила учнів 5 класу на уроці з основ здоров’я вчитель першої категорії Пчелінцева І. П. Через весь урок пройшла ідея виховання громадянської позиції, любові до Батьківщини.

У другому класі Паєвська К. А. провела бібліотечний урок «Україна єдина», на якому в цікавій ігровій формі ознайомила дітей з літературою про нашу Батьківщину.

Змістовна дискусія відбулася на засіданні дебатного клубу «Я- громадянин» на тему «Громадянське виховання. Пріоритети школи чи сім’ї?» – керівник клубу Бєлічкова Л. А. Були наведені вагомі аргументи як на користь патріотичного виховання в сім’ї, так і в школі. Активну участь в дебатах брали батьки учнів. Кузнєцова Н. М., бабуся Оленки та Віолетти, розповіла, як вона з онучками виготовляє різні прикраси, картини, панно використовуючи рослинні символи, виховуючи цим любов до рідної землі, запалюючи в їхніх сердечках маленький вогник гордості за те, що вони українці. Звєрєв І. В., заступник голови батьківського комітету школи, поділився досвідом патріотичного виховання в своїй сім’ї. Батько є прикладом для своєї доньки Богдани та учнів школи, бере активну участь в оформленні зони відпочинку, в усіх шкільних заходах з громадянського виховання.

Слухачі курсів Херсонської академії неперервної освіти висловили щиру подяку директору школи № 39 Маренчук О.М. за цікавий змістовний семінар. Вони відзначили високий дух патріотизму, громадянської свідомості учнів та вчителів школи.