Засідання педагогічної ради «Соціалізація та розвиток особистості учня на етапі становлення Нової української школи», яке відбулося у грудні 2020 року, пройшло у нестандартній формі педагогічного гайд-парку. Це дало змогу членам творчої групи та усім присутнім вільно висловлювати та відстоювати свої погляди в «куточках ораторів» та «майданчиках» парку. Як завжди, до цього спонукала вчителів голова педагогічної ради, директор школи Ольга Миколаївна Маренчук. Заступник директора школи з НВР  Н. В.  Шептицька виступила з доповіддю «Освітньо-виховне середовище закладу –  універсальний соціально-громадський майданчик та його вплив на становлення особистості здобувачів освіти «Школи-родини».  Вона відмітила, що у школі створені всі необхідні умови для соціалізації здобувачів освіти згідно з принципами НУШ.  

Вчитель початкової школи Макоїд Т. І. розповіла про завдання соціалізації та розвитку  особистості молодших школярів на етапі становлення Нової української школи, про роботу гуртка «Юний ерудіт» в початковій школі. Шумакова В. В., вчитель історії,  та Шевченко Н. І., вчитель англійської мови, у своїх виступах висвітлили питання «Роль уроку як соціальної системи передачі навчальної інформації в розвитку особистості учня». Соціальний педагог школи Остапчук О. А. представила  пізнавальну презентацію та виступила на тему «Важливість соціального захисту здобувачів освіти та допомога учням групи ризику  в їх соціалізації. Проблеми та відкриті питання».  

Психолог школи  Блатова Т. М. підготувала практичні рекомендації для класних керівників «Правила згуртування та соціалізації учнівського колективу». 

Засідання педагогічної ради пройшло на високому  емоційному підйомі, були прийняті важливі рішення, які стануть поштовхом для успішної соціалізація та розвитку особистості здобувачів освіти « Школи-родини».