Щорічно у Херсонській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №39 «Школі-родині» проходить тиждень математики, фізики та інформатики. Відкриття тижня розпочалося святковою лінійкою. Учні декламували вірші про математику, демонстрували цікаві фізичні досліди.

Відбулася виставка «Математика навколо нас», «Фізика і життя», «Логічні задачі» (вчителі Вецало Т. М., Бєлічкова Л. А., Поліш К. В.). Наше суспільство потребує як талановитих дослідників, так і спеціалістів, які добре знають математику, та здатні застосувати свої знання на практиці. Були проведені такі відкриті уроки: «Тіла обертання. Об’єми та площі поверхонь» 11 клас (вчитель Вецало Т.М.).

На уроці відбулася презентація товарів «Тіла обертання». До нас завітали представники фірм «Кулястий світ» і «Циліндр», акціонерного товариства «Конус», які продемонстрували свою продукцію. Вони переконали всіх присутніх, що саме їхній товар – гарант нашого благополуччя. На уроці було показано практичне застосування вивчених формул, зв’язок предмета з життям при розв’язанні задач.

Математика скрізь, вона – на кожному кроці.

Знання про тіла обертання, обчислення їх об’ємів та площ поверхень використовуються у:
архітектурі;
будівництві;
сільському господарстві;
промисловості;
науці;
космонавтиці.

На відкритому уроці були присутні батьки учнів 11 класу. Вони прийшли, щоб підтримати своїх дітей та порадіти їх успіхами.

18 лютого 2016 року вчителем Бєлічковою Л.А. проведено відкритий урок алгебри в 9-А класі з теми «Математичне моделювання». В житті не існує жодної сфери, де не застосовується математики. Математичні розрахунки, формули, методи потрібні всюди, як в науках: фізиці, хімії, географії, біології, економіці, лінгвістиці, так і в життєвих ситуаціях.

На уроці були розглянуті різні ситуації, в яких математики знаходить своє застосування, а також методи, якими досліджуються реальні процеси та явища. Дітям була представлена презентація та запропоновано відповісти:»Якими математичними поняттями зручно моделювати зображені предмети з навколишнього середовища». Провелена інтерактивна гра «Навчаючись навчаю». На дошці розв’язали прикладні задачі застосовуючи математичне моделювання.

Працюючи в парах, учні виконали практичну роботу по складанню та розв’язуванню задач за предметами, які мають геометричну форму.

Підбиття підсумків уроку відбулося за технологією «мікрофон». Закінчивс урок переглядом презентації «Інші види моделювання».

На уроці учні з’ясували як застосовувати метод математичного моделювання для розв’язування навчальних проблем, а в майбутньому цим методом вони будуть розв’язувати реальні задачі.

Коваль Сергій Миколайович провів у 5-А класі дуже цікавий відкритий урок з інформатики з теми «Збереження зображень».

У теоретичній частині уроку вчитель ознайомив дітей із способами збереження зображень. Діти дізналися, як зберегти створене зображення у файлі, практично ознайомились з графічним редактором.

Завдання виконувались в ігровій формі, дітям пропонувалось порадити товаришу, як зберегти створений малюнок.

У практичній частині уроку школярі з великим задоволенням створювали зображення за різними завданнями, підбирали кольори, подібних до поданих зразків.

Учням легко було працювати на уроці, тому що протягом уроку проводились фізхвилинки, вправи для очей, цікаві пізнавальні завдання. Учні 5-го класу виявили високий рівень знань, умінь і практичних навичок у роботі з комп’ютером.

Вчитель виховував в учнів інформаційну культуру, охайність, витримку, розвивав логічне мислення.

Сергій Миколайович працює в школі два роки. За цей час показав глибокі знання і практичні вміння, добре володіє матеріалом викладання предметом, впроваджує передові технології викладання інформатики.

Застосування знань з математики, фізики в усіх галузях науки, народного господарства і повсякденному житті – необмежене.