21 січня 2015 року відбулось засідання педагогічної ради школи з теми: «Створення сприятливих умов для пошуку, підтримки та розвитку обдарованих дітей шляхом взаємодії закладу з соціальними і науковими партнерами, батьками та громадськістю» (друга частина,продовження педради від 22 грудня 2014 року). На засіданні були присутні гості: методист з навчальних дисциплін та виховної роботи методичного кабінету при управлінні освіти Херсонської міської ради Середа Л. В., заступники директорів з навчально-виховної роботи шкіл Херсонської області – слухачі курсів підвищення кваліфікації при Херсонській академії неперервної освіти, молоді вчителі української мови та літератури шкіл міста. На засіданні були розглянуті теоретичні аспекти теми педради та представлені для обговорення фрагменти уроків за таким планом:

Вступ

  • Розвиток і виховання обдарованих дітей вирішує проблему формування творчого потенціалу суспільства. Презентація нестандартних педрад школи (Директор школи, Заслужений працівник освіти України, вчитель вищої категорії, вчитель-методист Маренчук О. М.)

Практична частина

  • Фрагмент уроку української літератури в 5 А класі. Євген Гуцало «Лось». Вічне протистояння добра і зла. Співчуття, милосердя – шлях до перемоги добра. (Вчитель вищої категорії, старший учитель Матієнко О. О., педстаж 28 років, атестується на присвоєння педзвання «вчитель-методист»)
  • Фрагмент уроку історії України в 7 класі. Київська Русь за часів правління Ярослава Мудрого (Вчитель-спеціаліст Чистіков А. С., педстаж 3 роки, атестується на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст ІІ категорії»)
  • Фрагмент уроку української літератури в 9 класі. Тарас Шевченко «Причинна», « Лілея». Тривога за жіночу долю (Вчитель вищої категорії, вчитель-методист Дунаєва Н .Ф., педстаж 42 роки, атестується на підтвердження педзвання «вчитель-методист»)
  • Фрагмент уроку англійської мови в 10 класі. Мистецтво вічне (Вчитель вищої категорії Михайленко Н. І., педстаж 16 рокків, атестується на присвоєння педзвання «старший вчитель»)
  • Відео-фрагмент уроку трудового навчання в 7 класі. Практична робота «Обробка деревини» (Вчитель І категорії Крамарчук М. Є., педстаж 39 років, атестується на присвоєння кваліфікаційної категорії «спеціаліст вищої категорії»)
  • Фрагмент заняття гуртка «Ерудит» (Вчитель вищої категорії, вчитель-методист Наумчик О. Ф., педстаж 42 роки)

Заключна частина

  • Активна соціалізація обдарованої дитини – один із чинників самореалізації особистості (Заступник директора з НВР Шептицька Н. В.)
  • Відеоролик «Розвиток талановитих дітей школи №39».
  • Про тісну співпрацю з Херсонською академією неперервної освіти та методичним кабінетом управління освіти Херсонської міської ради у інструктивно-методичному супроводі обдарованих дітей.
  • Релаксація. Вправа “Мікрофон”.
  • Відгуки про педраду.

Присутні на педраді гості відзначили високий теоретичний рівень розглянутих питань та практичне значення переглянутих фрагментів уроків,які були особливо цінними для молодих учителів. Заступники директорів шкіл відзначили,що елементи досвіду школи-родини №39 щодо розвитку обдарованих дітей із задоволенням будуть впроваджувати в своїх закладах.