The gallery was not found!

22 грудня 2014 року відбулося засідання педагогічної ради школи з теми: «Створення сприятливих умов для пошуку, підтримки та розвитку обдарованих дітей шляхом взаємодії закладу з соціальними, науковими партнерами, батьками та громадськістю».

У святково прикрашеному холі школи гостей зустрічали талановиті учні школи з вітальними піснями різдвяного вертепу.

У роботі педради взяли участь директори шкіл області-слухачі курсів підвищення кваліфікації при Херсонській академії неперервної освіти, Кузьміч Тетяна Олександрівна – кандидат педагогічних наук, завідувач науково-методичного відділу освіти ОУЗ при академії, Кузнєцова Марія Володимирівна – провідний фахівець навчального відділу

Херсонського державного університету, викладач української мови ліцею при ХДУ, а також психолог школи, вчителі, батьки та учні. Метою педради було проаналізувати роль педколективу, батьківської громади, наукових, громадських організацій у розвитку та підтримці талановитих та здібних дітей школи. Засідання відбулося у формі «педради-роздуму». Традицією закладу стало проводити засідання педрад у нестандартній формі, досвід школи з цього питання було представлено гостям у презентації.

З глибоким аналізом роботи закладу, його взаємозв’язків з науковцями, громадськістю щодо пошуку, розвитку та підтримки обдарованих дітей виступила директор школи, Заслужений працівник освіти України, вчитель вищої категорії, вчитель-методист Ольга Миколаївна Маренчук. Вона відзначила, що робота з обдарованими дітьми завжди була в центрі уваги школи-родини та є важливою складовою на всіх етапах експериментальної роботи школи. В ході свого виступу Ольга Миколаївна представила талановитих учнів школи: Грецького Марка – учня 10 класу (він коротко презентував свою науково-дослідницьку роботу члена МАН), Галлямова Євгена- учня 9 класу, автора власних віршів, Тишковича Іллю – учня 3-Б класу, кращого читця школи, який виразно продекламував патріотичний вірш про Україну. Присутні на засіданні батьки учнів розповіли про власні методи та приклади виховання обдарованих учнів у сім’ях, про співпрацю з школою. Вони висловили подяку директору, вчителям за копітку роботу з розвитку здібностей їхніх талановитих дітей.

Ольга Миколаївна познайомила присутніх з цілою низкою цікавих заходів, які були започатковані в школі. Учні мають широкий спектр вибору щодо участі у різних змаганнях та конкурсах: від інтелектуальних марафонів до спортивних змагань та мистецьких конкурсів.

Заступник директора з навчально-виховної роботи Шептицька Наталія Володимирівна представила створену в закладі модель соціалізуючого простору, реалізація компонентів якої допоможе талановитим учням у майбутньому реалізувати себе та всебічно розкрити свої здібності. Вона відзначила, що цьому сприяють ініціативи керівника закладу, педколективу та їхня підтримка обдарованих учнів школи. Приклад діяльності директора школи Ольги Миколаївни, яка активно розвиває здібності учнів на своїх уроках англійської мови та позакласних заходах, надихає вчителів та батьків учнів.

Психолог школи Пирожок Наталія Олександрівна познайомила присутніх із психолого-педагогічними аспектами розвитку учнівської обдарованості та результатами діагностики, корекції талановитих школярів.

Відповідальна за проведення інтелектуального марафону з базових дисциплін учитель початкових класів школи , вчитель вищої категорії, вчитель-методист Наумчик Ольга Федорівна розповіла про досвід його проведення і навіть запропонувала присутнім відповісти на декілька інтелектуальних запитань.

Представник академії неперервної освіти Кузьміч Т.О. наголосила, що досвід наукової співпраці академії та педколективу вже узагальнено на обласному рівні, вийшли друком дві науково-методичні збірки ,на сторінках яких директор школи Маренчук О.М. представляє психолого-педагогічний доробок закладу з експериментальної роботи .

Кузнєцова М. В. розповіла про співпрацю університету та школи з питань підготовки учнів-членів МАН до написання та захисту науково-дослідницьких робіт.

З учителями та гостями Ольга Миколаївна провела цікаву педагогічну «паузу- релаксацію», під час якої директори шкіл Херсонської області розповіли про творчі знахідки своїх закладів.

Члени педколективу одноголосно ухвалили проект рішення ,у якому відображено всі цікаві та корисні думки щодо удосконалення роботи з обдарованими учнями школи. Педрада стала поштовхом для подальших педагогічних роздумів на шляху діяльності громадсько-активної школи.