У Херсонській ЗОШ №39 стало традиційним проведення педрад в нестандартній формі із запрошенням батьків, випускників школи, представників громадських організацій, методичного кабінету. Протягом останніх двох років наша школа стала базою для проведення нестандартних педрад, семінарів для слухачів курсів Херсонської академії неперервної освіти.

Так, 15 січня 2014 року відбулося засідання педради у формі презентації з теми: «Профільність як важливий чинник в організації наступності навчання». Почесними гостями педради були помічник-консультант начальника управління освіти Верещака Т. Ю., завідувач науково-методичної лабораторії управління Херсонської академії неперервної освіти Кузьмич Т. О. та слухачі курсів ХАНО.

Заступник директора Бутенко З. В. довела до відома гостей, що у 2010 році.

за бажанням учнів, батьків та за наявності матеріально-технічної бази у школі було введено профільне навчання з іноземної філології. Підтвердженням правильності обрання профілю є високі результати 30% випускників школи на ЗНО з предмету «Англійська мова» та вступ до ВНЗ за цим напрямком.

На педраду були запрошені вчителі англійської мови Яковлева В. Л. (ЗНЗ №38) та Жулинська А. М. (гімназія №6) – колишні випускниці школи №39. Вони вважають, що вирішальним чинником у виборі професії для них був приклад вчителя англійської мови, а тепер директора школи №39, Заслуженого працівника освіти України , відмінника освіти України, вчителя-методиста Маренчук О. М. Молоді колеги поділилися своїм досвідом роботи та подякували Ользі Миколаївні за неоціненний скарб, який вона передала своїм учням: любов до дітей, до своєї професії, до предмета. Назавжди у їхній пам’яті залишаться уроки-подорожі, рольові ігри, екскурсії, уроки етикету, ток-шоу, проведені улюбленим вчителем.

На педраді було представлено презентацію, в якій відображено невичерпну палітру майстра педагогічної праці О. М. Маренчук. Більшість уроків Ольги Миколаївни проходять у нетрадиційній формі із запрошенням носіїв англійської мови, батьків. Учитель велику увагу приділяє позакласній роботі з предмета, в якій кожен учень проявляє свої здібності і таланти.

Гості педради подякували директору школи та педколективу за злагоджену роботу, за цінний досвід кафедри іноземної філології із впровадження профільного навчання.