З 2010-2011 н. р. в навчальному закладі розпочато експериментальну роботу з теми: «Впровадження діяльнісного підходу в систему громадянської освіти в національній школі». Проведення виховних та навчальних заходів на І – му підготовчому та ІІ – му організаційно-прогностичному етапах експерименту протягом 2010-2011 н.р. свідчить про високий рівень сформованості громадянської свідомості учнів школи. У школі ефективно працюють органи учнівського самоврядування «Мрія», штаб корисних справ, які сприяють впровадженню діяльнісного підходу в навчально-виховний процес.

Традиційним стало створення і реалізація учнівських проектів Всеукраїнського, обласного та шкільного рівнів (кер. Бєлічкова Л. А.):

  • «Твоя ідея-розвитку міста»
  • «Удосконалення системи освіти в Україні»
  • «Вирішення екологічних проблем в Україні»
  • «Підвищення благодійної активності українського суспільства (Одіноченко Д.- 10кл., Подройкіна А.- 9-Б кл., Ремига В. 9-Б кл., Карюхіна А. – 9-Б кл.).

Взято участь у:

  • ІV-му Всеукраїнському конкурсі проектів «Добро починається з тебе» (назва проектів «Низький уклін вам, земляки», «Спасибі Вам, що Ви на світі є, що сієте добро як щедрий колос»)
  • V Всеукраїнському молодіжному конкурсі «Новітній інтелект України»
  • ХІV Національному конкурсі шкільних газет, у міських конкурсах «Благополучний град Херсон», «Намалюй майбутнє місто».

    В рамках експериментальної роботи проведено:

    • анкетування та інтерв’ювання учасників виховного процесу;
    • відкриті засідання дебатного клубу «Я громадянин: чи потрібен сьогодні патріотизм» та «Я громадянин: права, свободи, обов’язки громадянина»;
    • дискусія «Розробка інноваційних методів і форм спільної корисної діяльності на рівні партнерства сім’ї, школи та громадськості»;
    • круглий стіл «Компетентнісний підхід як основа переходу шкільної освіти на нові показники якості освіти»;
    • конференція «Інноваційна освітня діяльність та порядок її здійснення в рамках експерименту»;
    • науково-практичний семінар «Гуманістичний підхід до навчання як провідний принцип реформування освіти»;
    • конкурс учнівських проектів «Спільна корисна діяльність сім’ї та школи»;
    • випущено фотоальманах «Корисні справи школи – родини № 39».